IGNORISATI_TRIKOVE_SAVETE_baner_blog

731 pregleda
0 komentara

Zašto treba da ignorišeš najnovije fitnes trikove i savete?

Kada si na putu da poboljšaš svoje zdravlje i fitnes, sigurno pratiš vežbanje i nutritivne savete zgodne manekenke ili bodibildera, je l’ tako? Pogrešno! Ako ideš tuđim stopama možeš skliznuti sa staze. Evo mnogo boljeg rešenja…

Prvi korak ka dugoročnom fitnes uspehu je da budeš iskren prema sebi. Nemoj da oponašaš ono što drugi rade, gledaj unutar sebe, slušaj svoje telo i radi ono što osećaš da je dobro za tebe.

Počni da prepoznaješ izgovore i budi svestan onoga što izgovaraš. Kada kažeš da nemaš dovoljno vremena za vežbanje, proveri da li si zaista iskren prema sebi. Koliko si beskorisnog vremena potrošio u poslednja 24 sata, možeš li bolje da koristiš svoje vreme? Da li, zaista, uopšte nemaš slobodnog vremena?

Previše si umoran? Jedino ako si profesionalni sportista tvoje telo je uvek suviše umorno da bi trenirao. Međutim, možda te hroničan umor sputava. To se zove – iscrpljen um, i uzrok tome je  mentalni stres. Moraš podignute glave da se boriš s takavom vrstom umora. Tajna je u tome da daš svom mozgu odmor i da treniraš svoje telo. Kada osetiš hroničan umor spas je u šetnji. Najbolja stvar kod šetanja je što to svi mogu da rade. Ja volim svoju dvadesetominutnu šetnju do posla. Moje telo je aktivno, udišem svež vazduh i osećam se diskonektovano od svih pritisaka. Moj um se isključuje iz svakodnevnog stresa i misli mi slobodno lete unaokolo. Po mom mišljenju, to je vrhunski spoj fizičkog i mentalnog vežbanja – i savršeno vreme da malo vežbaš zahvalnost.

Dakle, šetanje je dobro. Ali, da li je rutina kod redovnog vežbanja takođe potrebna? Ne postoji tačan ili netačan odgovor. Poenta je da nađeš ono što je najbolje za tebe. Ako te rutina čini izbalansiranim i stabilnim, onda napravi svoj režim treninga. Ako mrziš rutinu, onda budi spontan sa svojim planom vežbanja.

Kada postavljaš sebi ciljeve, budi iskren prema sebi i realno sagledaj gde si sada, a gde očekuješ da ćeš biti. Ako tek počinješ, napravi kratkoročne ciljeve (na svakih 5 dana), tako da ćeš rezultate uspeha dobijati često. Ali, budi spreman da nastaviš da regularno postavljaš nove ciljeve. Ljudi često lako odustanu kada je put dug.

Na kraju, slušaj svoje telo, ako ne uživaš u onome što radiš, probaj nešto drugačije. Ako ti je vežbanje dosadilo, treniraš previše. Ako dobijaš na težini, telo poušava da ti kaže da nešto nije u redu – dakle, slušaj svoje telo i napravi promenu.

Les Mills, po potrebi, pokušava da napravi različite vrste vežbanja. Možeš da izabereš vežbe za gubljenje težine, ples, jogu i drugo – i najbolje od svega je što možeš trenirati kad god ti je volja.

 

Izvor: lesmills.com

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS