BA_baner_blog

556 pregleda
0 komentara

Uloga funkcionalne snage na BODYATTACK treningu

Fitnes industrija se vidno jako brzo menja na globalnom nivou ka tome da treninzi budu kraći, jednostavniji, intenzivniji I više atletski (sportski). Znamo da BODYATTACK omogućava takav tip treninga već duže vreme.

Kako bi zadovoljio potrebe većeg broja vežbača i potrebe ljubitelja srednjih do visoko intenzivnih treninga, program direktor Lisa Osborn je odlučila da unapredi strukturu treninga dodavanjem više funkcionalnih vežbi. Prva asocijacija na BODYATTACK je jak kardio trening inspirisan sportskim pokretima i vežbama, ali nikako ne smemo zaboraviti na dimenziju SNAGEfunkcionalne snage.

Šta je funkcionalna snaga i zašto nam je potrebna?

Funkcionalna snaga je snaga koju koristimo u svakodnevnom životu. Ako želite da podignete stvari na neku policu, nosite namirnice iz prodavnice, igrate košarku sa decom, radite svoj posao ili jednostavno živite aktivan život… samo su neki od primera u kojima se oslanjamo na funkcionalnu snagu.

Čučnjevi i iskoraci su odličan primer treninga funkcionalne snage za donji deo tela. Ove integrisane vežbe angažuju istovremeno više mišićnih grupa, što nije slučaj kod izolovanih vežbi kao što je nožna ekstenzija na mašini.

Sklekovi aktiviraju čitav niz mišićnih grupa, angažujući ruke, grudi, ramena, mišiće stomaka i stabilizatore trupa, što ih čini funkcionalnim vežbama jer oponašaju aktivaciju mišića iz svakodnevnog života.

Kada već govorimo o treningu funkcionalne snage, Dr. Jinger Gottschall i njen tim sa “Penn State and Fitology” su u izvršili ispitivanja da utvrde koliko zaista BODYATTACK može poboljšati naš fitnes nivo.

Za 6 nedelja testirano je 20 vežbača između 18 i 40 godina kroz 45-minutni format BodyAttacka. Svi vezbači nisu imali regularne treninge prethodna 3 meseca i imali su prosečni nivo fitnesa, visok pritisak, slabe noge, slab gornji deo tela i slabu koordinaciju.

Da bi izmerili izdržljivost u snazi, vežbači su radili čučnjeve, sklekove i mrtvo dizanje koliko god mogu za 20 sekundi. Za samo 6 nedelja po 3 treninga nedeljno rezultati ovog ispitivanja su bili fenomenalni. Grupa je pokazala napredak od 16% u povećanju snage donjeg dela tela i čak 31% u povećanju snage gornjeg dela tela!

Ono što je jako bitno je da ova istraživanja daju verodostojnost činjenicama koje su nama kao instruktorima već uveliko poznate – BODYATTACK će zaista promeniti vaš fitnes i fizički izgled na bolje i sada imamo statistike koje to dokazuju.

Autor teksta:

Nikola Ilić, Les Mills trener

Share on Facebook45Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS