3_Saveta_kako_da_izgradite_svoj_način_vežbanja_baner_blog

1406 pregleda
0 komentara

TRI SAVETA KAKO DA IZGRADITE SVOJ NAČIN VEŽBANJA

Istraživanja pokazuju da je vežbanje stvar zadovoljstva. Spasite svoje vežbanje od toga da budete jedan od onih koji odlazi znajući (ili neznajući) šta je dobro.

Stepen zadovoljstva kada radite ono što vas ispunjava vas motiviše da nastavite to da radite. Ista poenta je i kod vežbanja.

Pedeset procenata ljudi koji počne da vežba odustane u prvih šest meseci, zato je važno da znate zamke pre nego što počnete.

Nedavnim istraživanjem na Penn State Univerzitetu obrađeni su faktori koji utiču na vaše zadovoljstvo na treninigu. Intezitet, društvena konekcija i spremnost, bili su najznačajniji.

 

1. INTEZITET

 

Početi vežbama visokog inteziteta je prva greška. Ako ste početnik i ako počnete visokointezivnim treningom možete dobiti ozbiljnu odbojnost prema vežbanju. Trening koji je jači od vaših fizičkih sposobnosti će rezultirati nezadovoljstvo. Kada se to dogodi, vi dovodite vežbanje u vezu sa stresom, anksioznošću ili bolom, umesto sa svim dobrim stvarima koje vam donosi.

Kada pružite sebi takvo vežbačko iskustvo, možete trajno da naneste štetu vašem doživljaju vežbanja. Ovo nije razlog da se demotivišete. Budite svesni koliko možete, i vremenom ćete povećati intezitet.

3_Saveta_kako_da_izgradite_svoj_način_vežbanja_tekst_fotografija_03 (1)

 

2. POVEZANOST

 

Konekcija za svakog znači nešto drugo. Za nekog je samo pogled na fitnes centar i zaključak da su svi na istom. Za druge je to, više, lična konekcija.

Ako ste u ovoj drugoj grupi, predstavite se instruktorima grupe. Oni vole da približe vežbe ljudima, naročito kada trening počne. Zato i rade to što rade. Druga opcija je da dođete s prijateljem koji će vam pomoći da zavolite vežbanje.

 

3_Saveta_kako_da_izgradite_svoj_način_vežbanja_tekst_fotografija_02 (1)

3. SPOSOBNOST

 

Strah od promena nije nepoznat. Nedostatak samopouzdanja, naročito kada uđete u teretanu, može bitno da utiče na vašu motivisanost i doživljaj vežbanja. Ako je to jedan od razloga zbog kojih još uvek niste počeli s vežbanjem, probajte grupni fitnes, gde instruktori daju jasna uputstva. Kada imate nekog da vas navodi, znate i šta radite.

Saveta_kako_da_izgradite_svoj_način_vežbanja_tekst_fotografija_01 (1)

Još jedan savet je da prepoznate na kom nivou možete da radite vežbe. Ako vaš instruktor kaže da radite sklekove, a vi ih možete raditi samo na kolenima, onda ih tako i radite. Izgradićete snagu, pa ćete, posle određenog vremena, moći da ih radite na nožnim prstima, ali ako pokušate prerano tako da ih radite, može rezultirati da ih ne radite više uopšte.

Započnite fitnes putovanje na pamtan način – budite samosvesni, saznajte šta vas ispunjava, rezultat nije ostvario onaj koji je odustao.

 

Izvor: LesMills.com

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS