Stomak baner_blog

3794 pregleda
0 komentara

KOJI TRENING DOKAZANO NAJBRŽE ZATEŽE STOMAK?

Put do ravnog stomaka nije lak, ni za žene ni za muškarce. Stomačni mišići važe za jednu od najtežih grupa za zatezanje, ali su nedavna istraživanja pokazala da je jedan metod za zatezanje, bolji od ostalih.

Visoko intenzivni intervalni trening je poznat po brzom sagorevanju velikih količina masnih naslaga. Ali ne bilo koje masti. Najnovija istraživanja pokazuju da specifični oblici visoko intenzivnog intervalnog treninga mogu biti ključ za smanjenje masnih naslaga na stomaku.

ISTRAŽIVANJE: LES MILLS GRIT I RAVAN STOMAK

Benefiti i uticaj koji visoko intenzivni intervalni trening ima na stomačne mišiće istaknuti su u nedavnoj studiji o tome kako različiti pristupi treningu mogu uticati na fitnes nivo i telesnu mišićnu masu. Studija je testirala dve grupe vežbača. Jedna grupa je pratila program obuke standardnih treninga u teretani četiri dana u nedelji, a druga je radila dva standardna treninga  i dva visoko intenzivna intervalna Les Mills Grit kardio treninga. Obe grupe su trenirale jednak vremenski period svake nedelje.

Nakon osam nedelja, koliko je trajalo istraživanje, kod obe grupe bilo je uočljivo smanjenje telesne masti, ali je visoko intenzivni intervalni trening napravio veću razliku jer su vežbači uspeli da eliminišu u proseku 2,2 cm u obimu struka i 2,2 % ukupne telesne masti stomaka. To je velika količina masti koja se taloži oko trbušnih organa, utiče na hormone i povećava rizik od zdravstvenih problema kao što su dijabetes tipa dva. Pored toga, uspeli su značajno da povećaju kardio-respiratorne funkcije, eksplozivnost i snagu ruku.

Rezultati do kojih se došlo su bili značajni, a dužina treninga nije bila presudna. Oni koji su bili uključeni u visoko intenzivne intervalne treninge, nisu morali da provode sate u teretani. U Les Mills Grit sesijama trenirali su dva puta nedeljno u trajanju od samo 30 minuta.

Les Mills Grit trening je kratak, ali eksplozivan. Kombinujući različite brzine treninga sa vežbama snage kao što su skokovi iz čučnja i iskoraci. Ove vežbe su dizajnirane kako bi se povećala potrošnja kalorija tokom, ali i posle treninga. Sve što je potrebno je uvođenje dva Les Mills Grit treninga  nedeljno da bi se povećao nivo kondicije, mišićna masa i sagorele masne naslage – i sve to dok se obim struka smanjuje i stomak zateže.

Share on Facebook47Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn3

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS