cycling_trening

640 pregleda
0 komentara

ŠEST RAZLOGA ZBOG KOJIH VOLIMO CYCLING TRENING

Želiš lepo oblikovane noge i zategnutu zadnjicu? Hajde da se ne lažemo – a ko ne želi?!

Vreme je za cycling trening.

Kada kažemo biciklizam, često zamišljamo usku odeću i grupu ljudi koji treniraju u prirodi, ali to nije čitava slika. Treniranje na stacionarnim biciklima može da obezbedi isti, sjajan rezultat. Te izvajane noge koje pokreću pedale mogle bi da budu tvoje. Trening na stacionarnom bajsu kombinuje različite stilove vožnje kako bi oblikovali tvoje mišiće i ubrzali puls. I sve to bez kupovine nove odeće i provođenja zasluženog odmora vikendom na prašnjavom planinskom putu.

Nismo te ubedili?

Dajemo ti još šest razloga koji će te uveriti da je cycling trening put do tvog rezultata.

1. Kada okrećeš pedale, svi mišići zadnjice neprestano rade – što znači da se tvoja zadnjica oblikuje tokom čitavog treninga, bez obzira na to što sediš. Deluje neverovatno, zar ne?

2. Pažljivo osmišljena smena simulacija uspona, vožnje po ravnom terenu i različitih intervala dizajnirana je tako da tvoje napore nagradi maksimalnim uspehom i pomeri granice tvoje izdržljivosti. U kratkom vremenskom periodu dobićeš intenzivan i raznovrstan cycling trening za čiju funkcionalnost su se pobrinuli profesionalci.

cycling_trening_les_mills

3. Ne stajemo na crveno. Ni da fotkamo pejzaž. Ni da popijemo kafu. U zatvorenom prostoru stalno smo u pokretu, čak i dok odmaramo. Ovakav kardio treninga ne gubi ni sekund tvog vremena, a prilagođen je tvojim mogućnostima.

4. Biciklizam je sjajan za tvoj kardiovaskularni sistem koji će podstaći oblikovanje i zatezanje tvog tela. Tim tempom nećeš povećati mišićnu masu, ali ćeš se i te kako oznojiti.

5. Na cycling treningu ne radi samo tvoja zadnjica, već i noge. Svo to okretanje oblikuje sve –  pokreće mišiće od pedala do sica.

6. Ako još uvek misliš da ti trening na stacionarnom bajsu neće doneti promenu – razmisli ponovo. Svaki put kada opterećenje povećaš za bar jedan okret, tvoje noge i zadnjica će goreti. Zamisli da imaš ličnog trenera koji vozi sa tobom uz brdo i ne da ti da staneš – upravo je to osećaj koji ti ovaj trening nudi.

Rebecca Lambert

Izvor: lesmills.com

Share on Facebook22Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS