• Povećaj kardio

    izdržljivost

  • oblikuj

    telo

  • sagori

    kalorije

Šta je RPM?

Nađi svoj ritam na cycling treningu koji daje maksimalne rezultate sa minimalnim impaktom na zglobove. Uz sjajne muzičke hitove vozićeš kroz miks različitih terena, od brdovitog gde razvijaš snagu, do ravnog gde povećavaš izdržljivost.

Ti kontrolišeš svoje opterećenje i brzinu i postepeno gradiš snagu i izdržljivost tela. Instruktor će ti pokazati kako da podesiš stacionarni bicikl i pomoći ti oko jednostavne tehnike vožnje. Ukoliko želiš jednostavan trening, uz sjajnu atmosferu, onda moraš probati RPM.

RPM JE BUKVALNO LAKŠI OD VOŽNJE BICIKLA

Ovaj popularan cycling trening koristi simulaciju vožnje uzbrdo i sprinta na ravnom terenu, a pri tom ti omogućava da sam kontrolišeš svoj nivo opterećenja.

Benefiti

Povećava kardio izdržljivost, sagoreva kalorije i masno tkivo, brzo jača i oblikuje zadnjicu, podstiče stvaranje endorfina i stvara osećaj zadovoljstva.

 

Tek počinješ?

Čak iako nikada nisi seo na bicikl, RPM je jednostavan i bezbedan trening koji će ti omogućiti rezultate koje toliko želiš. Naši instruktori će te naučiti da podesiš bicikl i da doziraš opterećenje shodno tvom nivou kondicije, koja će rasti iz treninga u trening.

Sve što je potrebno znati o RPM treningu

Kako ovaj trening funkcioniše?

Na početku svakog treninga tempo je umeren da bi se postiglo postepeno zagrevanje. Zatim se brzina i intenzitet povećavaju da se podstakne potrošnja kalorija. Za sam kraj treninga uvek ostaje neophodno istezanje.

Koliko često treba da idem na RPM?

Za postizanje vrhunskih rezultata preporučujemo ti 2 do 3 tri RPM treninga nedeljno.

Šta je potrebno poneti na trening?

Udobnu opremu. Deo opreme može biti i biciklistički šorc, ali vam on nije neophodan. Takođe, potrebne su ti udobne patike i flašica vode.

BODYPUMP™

Za sve koji žele snažno i oblikovano telo.

Saznaj Više

BODYSTEP™

Unapredi svoj fitnes nivo, povećaj svoju energiju.

Saznaj Više