CYCLE_USPEH_baner_vest

547 pregleda
0 komentara

Pretvori pretnju u priliku

Fitnes centri koji, uz cycling studio, nude različite programe, često imaju prazan cycling studio. Svesni ste da je najveći problem je u tome što je opremanje cycling studija izrazito skupo, a praznim cycling studijom ne može da se vrati uloženo.

Svetska istraživanja pokazuju da fitnes centri koji drže samo dva do tri cycling časa dnevno mogu da izgube čak 190 000 USD godišnje u članarinama. Za razliku od njih, specijalizovani cycling studiji – cycling butici – rastu. Zarađuju duplo više po vežbaču i brzo vraćaju uložen novac.

Prema podacima iz 2014. godine, vežbači cycling butika troše između 80 i 117 USD mesečno na cycling časove, dok su vežbači tradicionalnih fitnes centara trošili između 37 i 76 USD mesečno. Međutim, već 2015. godine, prema IHRSA istraživanju, 42% vežbača fitnes centara u Americi je sada počelo da vežba u cycling buticima – duplo više u samo godinu dana.

Uprkos njihovoj visokoj ceni, cycling butici su sada već drugo najpopularnije mesto za fitnes. Ljudi napuštaju tradicionalne klubove, a klubovi gube svoje mesto na tržištu.

Kako da pretnju pretvorite u svoju priliku?

Vaš cycling studio može da postane mnogo posećeniji, samo je važno da pobedite u ovoj igri koristeći strateški pristup:

  • Fokusirajte se na poboljšanje performansa treninga u svojim klubovima. Ljudi žele šou!
  • Hrabro zakoračite u promene. Cycling butici pobeđuju jer nisu prosečni. Marketing i celokupno fitnes iskustvo mora da bude posebno, drugačije za korisnike.
  • Pružite visokokvalitetno cycling iskustvo. Stvorite cycling klub u svom klubu.
  • Kombinujte odličnu ponudu cycling sa drugim visokokvalitetnim programima kako biste dali više vrednosti svojim vežbačima i stvorili širi prostor na tržištu – u trendu su treninzi snage, HIIT (Visoko intenzivni intervalni treninzi), Mind Body i core treninzi.

Tako što ćete stvoriti klub u svom klubu, povećavate šansu da privučete najveću generaciju vežbača do sada – millennials. Oni se okreću prema drugačijoj ponudi, žele doživljaj, iskustvo, kraće časove, brze rezultate i raspored treninga koji je prilagođen njihovom rasporedu. Treba da im ponudimo ono što najviše žele – posebno iskustvo treninga. Ovi mladi vežbači su budućnost vašeg biznisa.

Uspeh se ne dešava slučajno. Kako bismo sve ovo postigli potrebno je mnogo predanosti, vremena, resursa i stručnosti.

 

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS