UMOR_baner_blog

2855 pregleda
0 komentara

PET NAČINA DA PREVAZIĐEŠ UMOR I BUDEŠ OK

Dođu dani kada ti je svega dosta. Savlada te umor. Posao, trening, deca, kućni poslovi, izlasci…da, sve je to lepo, ali ponekad ume da bude zaista iscrpljujuće. Nažalost, baš kada si iscrpljen, loše navike isplivaju na površinu i ne deluju baš najbolje ni na tvoje telo, ni na tvoj um. Evo šta bi trebalo da uradiš povodom toga.

Kada si iscrpljen, čezneš za kafom, krevetom i hranom, ali da li je to ono što ti treba? Bez obzira koliko često pomisliš da ti je sve ovo neophodno da bi se bolje osećao, to uglavnom nije tako.

Evo nekih predloga kako da pobediš umor:

1. Naravno, dosadno je. Postalo je kliše i ne izgleda primamljivo kada si umoran, ali vežbanje stvarno pomaže. Niko ne govori o trčanju maratona ili danu za jačanje mišića nogu u teretani. Joga ili BodyBalance zvuče kao dobra ideja, isto kao i brza šetnja ili partija tenisa, ako je to ono u čemu uživaš. Sasvim dovoljno aktivnosti da tvoj mozak dobije potrebni endorfin. To je ono čemu prirodno težiš. Samo ustani i uradi to. Hajde.

2. Kada se vratiš sa treninga, istuširaj se. Očigledno. Probaj da kombinuješ veoma toplu i hladnu vodu. Veoma topla voda ne znači i vrela, niko ne želi opekotine trećeg stepena. Blagi temperaturni šok na tvojoj koži poboljšava cirkulaciju i čini tvoje telo spremnijim za dalji rad, nego što ono zaista jeste spremno.

3. Umor ne opravdava četiri krofne i veliku šolju kafe. Takođe, to nije ono što tvoje telo želi. Kada si umoran i želiš da pojedeš nešto, razmisli o tome da li će ono što pojedeš uticati na to da se osećaš bolje ili će te gurnuti još dublje. Izaberi svežu, ne termički obrađenu hranu, na primer neku salatu. Ili borovnice. Losos, krompiri i supa zvuče primamljivo. Ovakva hrana sa mnogo proteina i zdravih masti u kombinaciji sa zelenim čajem ili svežim sokom imaće sjajno dejstvo na tvoj organizam. Nemoj da jedeš nešto što će samo proći kroz tvoj stomak, kao na primer čokoladni šejk. Tvoj organizam je umoran zato što mu fali hranljivih sastojaka, tako da nemoj da ga zatrpavaš nekvalitetnim namirnicama.

4. Uradi još neke dodatne stvari. Nedostatak vitamina D može loše da utiče na tvoj organizam, idi da se testiraš. Pored toga, većina nas može da funkcioniše sa prekomernom količinom cinka, vitamina B, gvožđa, listi nikad kraja. Pronađi visoko kvalitetne suplemente i oseti kako se tvoja ramena oslobađaju težine. Ili razgovaraj sa lekarom ili nutricionistom, šta je to što bi trebalo da uradiš kako bi se osećao bolje.

5. Najbolje za kraj. Ako si pročitao tekst do kraja, a umoran si, sada sigurno još uvek gledaš u ekran ili se možda smeješ. Ali ozbiljno, ovo stvarno radi. To je kao magija…Spreman si za ovo? Prestani da misliš „umoran sam“ i zameni to sa „dobro sam, sve je u redu“. E, tu smo. To je velika tajna. Tvoj um je ono što te najčešće sputava. Ako misliš da ne možeš više, stvarno ne možeš više. Ako misliš pozitivno, tako ćeš se i osećati. Genijalno.

Ok, izdvojio si dovoljno vremena čitajući ovo, odlično, uspeo si da ostaneš budan. A sad, pravac na trening.

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS