Side_kick

1065 pregleda
0 komentara

NE VOLIŠ TRBUŠNJAKE? IMAMO DOSTOJNU ZAMENU – SIDE KICK!

Nauči kako se pravilno izvodi popularni ” side kick ” i svakim udarcem aktiviraćeš mišiće stomaka.

Ukoliko h izvodiš pravilno, ovi udarci će dvostuko aktivirati mišiće tvog cora, a to je samo početak! Podići ćeš puls, sagoreti kalorije i dobiti savršen trening za noge i zadnjicu. A ni to nije kraj! Ojačaćeš mišiće oko kukova i povećati mobilnost.

KAKO SE SIDE KICK IZVODI PRAVILNO?

• Postavi petu noge koja je na tlu u smeru udarca.

• Podigni nogu kojom izvodiš udarac, koleno privuci telu i pruži nogu

• Neka peta ostane visoko, a prsti usmereni ka podu

• Savij koleno i spusti nogu

Side_kick

Da bi ovaj pokret uvek izvodio pravilno, važno je da imaš kondiciju. Zato počni polako. Neka ti meta bude prvo u visini kolena. Malo po malo metu podiži to nivoa kuka.

ZAŠTO SU SIDE KICKS OVAKO USPEŠNI?

Ovaj udarac pokreće sve mišiće u donjem delu tela, pogotovo kvadriceps, gluteus i butine.

Side kick takođe automatski angažuje mišiće našeg cora. Ovakav trening zovemo reaktivnim, jer naš core jača kada ga ovi udarci teraju da radi. Nisu ti potrebni nikakvi rekviziti, niti naročito veliki prostor. Izvežbaj svoju tehniku i gledaj kako se tvoje telo menja.

A zašto ne bi uživao u svim benefitima ovog, i ostalih pokreta inspirisanih borilačkim veštinama na Body Combat treningu?

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS