BC_baner_vest

817 pregleda
0 komentara

Misli brzo. Opusti se. Oseti eksplozivnost!

Brzina je bitna. Što se brže krećete, aktivirate više mišićnih vlakana, a što je više mišićnih vlakana aktivirano, troši se veći broj kalorija tokom treninga. A ako na pravi način pojačate intezitet, neće samo potrošnja kalorija biti veća: kada pređete sopstvene granice nastavićete da trošite kalorije i posle treninga.

Kada su u pitanju borilačke veštine, povećavanje inteziteta znači povećavanje brzine izvođenja pokreta.

Kako bi efektivno povećali brzinu i intezitet tokom BodyCombat treninga, morate prvo postati svesni efekta tenzije i brzine. Veća mišićna tenzija tokom izvođenja pokreta, znači i i njihovo sporije izvođenje.

Najčešća greška koju vežbači prave kada pokušavaju da ubrzaju tempo je povećanje tenzije. Izvođenje pokreta sa maksimalnom tenzijom u mišićima zahteva mnogo truda. Ako udahnete vazduh, stisnete pesnice i zategnete mišiće, vaša brzina će biti manja. Umesto toga, kako bi izveli pokret sa najvećom mogućom brzinom, treba da ostanete mirni i reklasirani sve do posledenje sekunde pre izvođenja udarca. U tom momentu treba da se potrudite da izvedete pokret najbrže što možete.

Brzina + Relaksiranost = Rezultati

Tajna brzine je u opuštenosti, jer upravo relaksiranost mišića omogućava vašem telu da ostane agilno i da se krećete brže. Istraživanja su pokazala da postoji faza relakiranosti između dve kontrakcije svakog brzog i snažnog udarca.

Krug: kontrakcija – opuštanje – kontrakcija, stvara „dva vrhunca mišićne aktivacije“ – a to je ono što stvara rezultat.

Početni vrhunac mišićne aktivacije dešava se pri samom početku izvođenja udarca kada se mišići napinju kako bi prikupili snagu za udarac. Ovaj proces prati faza relaksacije zahvaljujući kojoj se povećava brzina udarca.

Druga kontrakcija dolazi u poslednjem momentu izvođenja udarca. Direktor programa BodyCombat, Dan Cohen, to jednostavno objašnjava: „Ako želite da podignete svoj trening na viši nivo, treba da mislite brzo, da budete eksplozivni i da se opustiite“

Bitno je da vaš BodyCombat instruktor bude kvalifikovan. Ukoliko jeste, deliće vam savete i motivisati vas. Upravo zbog toga ćete izvući maksimum iz vašeg treninga!

Preuzeto sa www.lesmills.com

 

Share on Facebook48Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS