• Visok

    intenzitet

  • Brzi

    rezultati

  • Za samo

    30 minuta

ŠTA JE LES MILLS SPRINT?

Pređi na viši nivo treniranja u kojem postižeš samo brze rezultate. Les Mills SPRINT je koncipiran na osnovama nauke visoko intenzivnog intervalnog treninga (HIIT). Ovaj brz i intenzivan način treniranja koristi stacionarni bicikl za postizanje maksimalnog intenziteta sa minimalnim impaktom na zglobove.

Kratak format, od 30 minuta, dozvoljava ti da treniraš svojim ličnim maksimumom u određenim vremenskim intervalima. Intenzivne intervale prate vremenski ograničene pauze između setova koje ti omogućavaju da se pripremiš za sledeći naporan set. Ono što zauzvrat dobijaš jeste sagorevanje kalorija satima nakon treninga.

Visoko intezivni intervalni trening (HIIT) na stacioniranom biciklu

Na Les Mills SPRINTu koristiš stacionarni bicikl za postizanje maksimalnog intenziteta, kako bi brzo došao do rezultata.

 

Benefiti

Oblikuje mišiće i podstiče telo da sagoreva masti
Utiče na potrošnju kalorija satima nakon treninga
Kratak i intenzivan, samo 30 minuta
Gradi mentalnu izdržljivost i to brzo!

Tek počinješ

Cycling iskustvo nije neophodno, ali ipak moraš imati određen fitnes nivo kako bi mogao da treniraš Les Mills SPRINT. Slobodno smanji intenzitet na prvih par treninga, bitno je samo da pokušaš da ispratiš promene i intervale. Ako ti bude potrebna pauza, smanji opterećenje ili sedi na bajk i odmori. Preporučujemo ti dva HIIT treninga nedeljno, kao deo tvog nedeljnog plana treniranja.

SVE ŠTO JE POTREBNO ZNATI O SPRINT TRENINGU

U kakvoj formi treba da budem da bih trenirao Les Mills SPRINT?S

Ovaj trening je dizajniran tako da svaki put bude novi izazov za bilo koji nivo kondicije. Modifikacije vežbi omogućavaju svima da treniraju svojim ličnim maksimalnim intenzitetom.

Šta treba da ponesem na trening?

Uobičajenu opremu za trening, peškir, flašu vode i samopouzdanje. Sve ostalo ti mi obezbeđujemo.

Da li je trening bezbedan?

Les Mills SPRINT je pre svega zasnovan na principima bezbednosti i nauke. Ipak, ukoliko imaš neki specifičan zdravstveni problem, pre odlaska na trening se posavetuj sa svojim lekarom.

Les Mills GRIT Cardio

30 minuta visoko intenzivnog intervalnog treninga

Saznaj Više

RPM™

Nađi svoj ritam na cycling treningu koji daje maksimalne rezultate sa minimalnim impaktom na zglobove.

Saznaj Više