feature_letnji  treninzi

236 pregleda
0 komentara

U SUSRET LETU: KAKO DO SEKSI LINIJE UZ LES MILLS TRENINGE?

Uskoro nam zvanično stiže leto, godišnje doba kada svoje slobodno vreme često provodimo na plažama ili bazenu i vreme kada više nego inače razmišljamo o tome kako izgledamo.

Ako ste do sada odgađali da se fizički aktivirate, ovo je idealan trenutak da to promenite i dovedete svoju liniju do savršenstva. Sa druge strane, ako ste do sada bili vredni, svakako treba da nastavite da vežbate i ostanete u formi i tokom leta.

Potrebno je samo da izaberete kombinaciju treninga koji će odgovarati vašim potrebama i letnjim temperaturama i sigurno ćete imati telo koje privlači pažnju, a uz to ćete se i odlično osećati.

Efektni Les Mills letnji treninzi za seksi liniju

Za postizanje brzih rezultata, ljudi često misle da su potrebni samo cardio treninzi, ali najbolje rešenje je kombinacija treninga. Primera radi, jedna nedeljna kombinacija trebala bi da sadrži cardio trening, trening snage, core trening i trening fleksibilnosti.

Les Mills cardio treninga ima sedam – Body Combat, Body Attack, Les Mills Tone, RPM, Sh’bam, Body Jam i Body Step. Efekat je uglavnom isti, ali svako voli da na drugi način dostigne taj cardio efekat. Tako nekom odgovara RPM trening gde će odraditi svoj cardio trening na stacioniranom biciklu, drugi će pak izabrati Body Combat gde će uz udarce iz borilačkih veština postići intezitet i sagoreti kalorije, a treći će možda izabrati plesni program kao što je Body Jam da uz đuskanje i jednostavne pokrete dostigne taj efekat.

Jedini Les Mills trening snage je Body Pump koji ne bi trebalo preskakati u nedeljnom rasporedu. Body Pump je trening u kojem se koristi manje opterećenje sa većim brojem ponavljanja, što se naziva REP efekat, a koji brzo dovodi do rezultata, oblikovanja mišića i sagorevanja potkožnog masnog tkiva.

Od core treninga postoji CXWORX – intenzivan trening u trajanju od pola sata, sa fokusom na jačanju jezgra tela gde spadaju mišići stomaka i leđa, mišići oko ramenog pojasa i kukova koji čine našu bazu tela. Tako dobijamo veću potporu kičmenog stuba, postajemo mnogo jači i stabilniji na svim ostalim treninzima.

Kada govorimo o treningu fleksibilnosti tu se svakako preporučuje Body Balance, trening koji predstavlja kombinaciju Yoge, Pilatesa i Tai Chija. Akcenat je na mobilnosti zglobova i na istezanju mišića. Mnogi ljudi imaju problem sa fleksibilnošću i mobilnošću zbog dugočasovnog sedenja gde dolazi do skraćivanja naših tetiva i do smanjenja pokretljivosti zglobova. Jedan Body Balance trening nedeljno dovešće do bolje pokretljivosti na drugim treninzima.

 

HIIT TRENINZI

Kada pričamo o brzim rezultatima, ne smemo zaboraviti HIIT treninge koji traju 30 minuta. Les Mills u svojoj ponudi ima tri GRIT treninga – strength, plyo, cardio i HIIT trening na stacioniranom biciklu – SPRINT.

HIIT je visko intezivni intervalni trening gde se u jako kratkim intervalima radi pri maksimalnom intenzitetu sa jako malim pauzama, gde dolazi do velike potrošnje kalorija, ne samo na treningu već i naredna 72 sata. Tako da se HIIT treninzi preporučuju maksimalno dva puta u toku nedelje jer treba da prođe minimum 48 sati između dva treninga.

foto_letnji treninzi

Les Mills GRIT Cardio

 

Ne zapostavljaj svoje telo tokom letnjih dana

Veliki broj ljudi odlučuje da prestane sa treninzima tokom leta zbog velikih vrućina i otežanih uslova za trening. Međutim, naš trener Slobodan Tiragić savetuje da nikako ne prestanete sa treniranjem, već da jednostavno prilagodite svoj trenažni režim povećanim temperaturama.

Pauza preko leta ne mora da znači da će vas vratiti na početak što se vaše forme tiče, ali će značajno usporiti vaš povratak u trenažni proces. Letnji treninzi su odlični iz više razloga – moguće je raditi trening na otvorenom, pojačava se znojenje koje je prirodni način detoksikacije organizma, povećava se sposobnost aklimatizacije organizma na visoke temperature, kao i efekat na treninge izdržljivosti.

Naravno, pre svega potrebno je da slušate svoje telo, a u nastavku pročitajte Slobodanove savete koji vam mogu olakšati vežbanje tokom letnjih dana:

  • Redovna hidratacija – telo preko znoja gubi mnogo tečnosti, elektrolita i soli pa bi bilo dobro da u toku treninga unesete veću količinu tečnosti nego inače. Preporuka je da čak koristite i sportske napitke (ali ne energetske) kako bi nadoknadili elektrolite i natrijum.
  • Izbegavajte treniranje kada je najtoplije – od 10 do 15 časova su najviše temperature tokom leta, pa isplanirajte treninge u jutarnjim časovima ili predveče kada je sunce na zalasku.
  • Birajte garderobu koja propušta toplotu – sportska odeća i obuća koja propuštaju toplotu kroz materijal sprečiće dodatno povećanje temperature vašeg tela i pomoći će vam da se osećate prijatno tokom treninga.
  • Trenirajte kraće, a intenzivnije – da biste smanjili povećanje temperature tela na već visokoj letnjoj temperatui, planirajte trening kraćeg, a intenzivnijeg sadržaja. To će vaš metabolizam ubrzati i satima posle treninga, a vaše telo će biti kondiciji. Tako vam ostaje i više vremena za plažu. :)

Vežbanjem tokom leta bićete još spremniji, zadržaćete figuru koju ste tako dugo gradili i, uz malo kreativnosti, odlično ćete se zabaviti u ovim toplim danima koji su pred nama.

Ukoliko niste videli šta nam donose nova letnja izdanja Les Mills treninga, kliknite OVDE.

Share on Facebook21Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS