CYCLE_baner_vest

909 pregleda
0 komentara

LES MILLS CYCLE: Novi model cycling studija

Koliko puta ste se do sada našli u situaciji da vas članovi ispituju o uvođenju cycling programa? Sigurno ste u sebi razmišljali o poteškoćama na koje biste naišli prilikom uvođenja cyclinga. Potreban vam je još jedan studio, investicija u bicikle i sve to zbog samo dva termina dnevno. Ovaj odgovor nije nešto što možete ponuditi vašem članu jer njega zanima cycling. Ono što član želi, treba i da dobije, jer postoji mogućnost da će rešenje za sebe potražiti na drugom mestu.

Cycling studio poslovni model

Poslovanje cycling studijom je specifično. Ukoliko se ne ispune kapaciteti studija, troškovi rastu, a uloženi novac se ne vraća. Prazan cycling studio košta.
Istraživanja pokazuju da je prosečan cycling studio prazan više od 80% radnog vremena, što podrazumeva da radi 1 do 3 radna sata dnevno.

Novi trendovi koji donose uspeh

Za uspešno poslovanje potrebno je da u toku jedne nedelje nudimo 40 časova sa 70% ispunjenosti kapaciteta. Međutim, sa postojećim biznis modelom se to ne može postići. Ukoliko želite bolje rezultate, potrebno je da radite drugačije.

Novi modeli poslovanja cycling studija – cycling butici – najbrže su rastući biznis model u fitnes industriji.

Šta rade drugačije?

Naglasak takvog modela poslovanja, pored rezultata, jeste na iskustvu i doživljaju koji će pružiti vežbaču. Oni istovremeno vežbaju i zabavljaju ljude, nude im kompletnu priču i stvaraju snažan brend zasnovan na kreativnom marketingu. Mnogo novca ulažu u dizajn studija i instruktore.

Zaključak? Zarađuju duplo više po vežbaču i imaju ispunjene kapacitete treninga.

Novi životni trendovi stvaraju nove potrebe

Savremeni ljudi teže samoostvarenju i za sebe žele mnogo više nego ikada pre. Šta oni žele da dobiju od nas?

– Fitnes – za one koji žele osnovan nivo kondicije
– Performans – za one koji vole visok intenzitet, kraće časove, odlične rezultate za kratko vreme
– Zabava – za one koji žele drugačije iskustvo
– Kraći časovi – ubrzan život traži drugačije treninge
– Raspored prema njihovim željama – virtualni treninzi – savremeni ljudi žele da se vaš raspored prilagođava njihovom, a ne obratno.

Les Mills Cycle

Svesni rastućeg trenda, kao kompanija koja prati i utiče na razvoj tržišta, pokrenuli smo istraživanje o tome ko su naši potencijalni članovi, šta oni žele i kako to da im omogućimo, sa ciljem da fitnes biznis postane profitabilniji.
Na osnovu rezultata razvili smo kompletan poslovni model LES MILLS CYCLE.

Novi koncept, Les Mills Cycle, uključuje sledeće programe:

RPM™ – 45 minuta kardio treninga (takođe dostupan i u formatu od 30 minuta). Fokus treninga je vožnja u ritmu muzike kako bi se stvorio utisak kretanja na otvorenom prostoru i po različitim terenima.
LES MILLS SPRINT™ – 30-minutni visoko intenzivni intervalni trening (HIIT) koji uključuje sledeće faze: sprint, power, snaga i odmor. Coaching model podstiče svakog vežbača pojedinačno da postigne svoj maksimalan intenzitet uz vremenski ograničene pauze.
RPM™ Virtual – Trening bez prisustva instruktora, koji se prikazuje na ekranu pred vežbačima. Virtual kombinuje najkvalitetnije svetske instruktore, masterclass RPM program i najnoviju muziku u visokom kvalitetu.
THE TRIP™ – 40-minutni intenzivni kardio trening kombinovan sa bogatim vizualnim animacijama koje vežbače motivišu za dostizanje maksimalnog intenziteta i stvara od treninga senzacionalno iskustvo. Coaching model stvara virtualne doživljaje do te mere da virtualni svet postaje stvarnost.
KREATIVNI MARKETING
MENADŽMENT SISTEM

Više detalja o menadžment sistemu i kreativnom marketingu imaćete priliku da saznate na besplatnom seminaru koji će se održati 18. decembra u Beogradu. Za više informacija pošaljite upit na andrea@178.63.100.200/~smek.

LES MILLS CYCLE model unapređuje postojeće cycling studije i daje novu vrednost fitnes centrima koji žele da povećaje svoju poslovanje. Prepoznati trend, dobro proceniti vlastitu situaciju i prihvatiti igru su najvažniji potezi u razvoju svakog biznisa.

 

Share on Facebook152Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS