kako_izbeci_nedostatke_sna_blog_baner

318 pregleda
0 komentara

KAKO IZBEĆI NEDOSTATAK SNA?

Sa decom koja imaju manje od četiri godine, shvatila sam koliko je san bitan za moje telo i um. Nedostatak sna nikako nije dobar.

Ne volim osećaj nenaspavanosti, tako da sam postala ekspert u tome kako da imam dovoljno sna. Evo mojih trikova kako da imate osećaj naspavanosti čak i ako vas neko probudi u 3 ujutru pod izgovorom da je u kupatilu „strašno čudovište“. :)

Prestanite da gledate u ekrane. Nema sumnje da ste „bombardovani“ ovakvim informacijama sa svih strana, ali zaista postoji razlog za to. Svetlost ekrana ometa rad vašeg mozga i sprečava vaše telo da utone u san. Pokušajte da isključite televizor, telefon podesite na airplane mode dva sata pre spavanja. Verujte mi, možete da sačekate do ujutru da biste videli šta su vaši prijatelji postavili na Facebooku.

Idite na trening ranije. Treniranje kasno uveče može da vas razbudi. Pokušajte da idete na trening par sati pre predviđenog vremena za spavanje ili se odlučite za neki umirujući program vežbanja, kao što je, na primer, BodyBalance.

kako_izbeci_nedostatke_sna_blog_slika_01

Ovo je ključna stvar:

Kada sam odlučila da ne konzumiram kofein, bukvalno sam plakala. Po mom mišljenju, kafa je prelepa muzika koja može da se pije. Kafa je ono što me čini živom. Ali, shvatila sam da nekonzumiranje kofeina donosi mnogo benefita. Kofein ostaje u našem organizmu satima, skoro čitav dan i uslovljava loš san. Ukoliko ga se ne možete potpuno odreći, prestanite da pijete kafu posle 10h izjutra. Zapamtite, i čokolada često sadrži kofein, tako da ni ona nije idealan desert. Jako mi je žao, ali tako je.

Diana Archer-Mills

Izvor: LesMills.com

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS