BOZICNA_TRPEZA_baner_vest

686 pregleda
0 komentara

Kako da uživaš u praznicima bez griže savesti

Iskušenja su sastavni deo praznika. Porodični ručak, poslovne večere, prijateljska druženja i sve uz obilje hrane i pića. Praznici često mogu da ugroze rezultate i snažnu volju za promenama koju smo gradili u toku godine.

Na žurci pojedemo više grickalica nego što to uopšte primetimo, propustimo trening jer nemamo vremena i pre nego što shvatimo – uneli smo kalorije, a nismo potrošili višak energije. Bez brige, moguće je uživati u praznicima i počastiti se bez da uništimo sav trud koji smo uložili u napredak i zdrav način života u toku godine.

Donosimo vam 5 saveta koji će vam pomoći da uživate u praznicima bez ugrožavanja vaših ciljeva:

1. Postavi ciljeve – Ciljevi mogu da budu usmereni ka treninzima, zdravoj ishrani ili životnom stilu. Zapiši ih. Uzmi vremena da se fokusiraš na njih svakodnevno. Ciljevi podstiču napredak i optimizam – a to je ono što ti je potrebno za uspeh. Mali uspesi su tajni put do ostvarenja velikih ciljeva. To podrazumeva da odlučiš da barem pola sata dnevno posvetiš vežbanju, da zameniš slatkiš šakom badema ili da svako jutro izdvojiš vreme za kratku meditaciju.

2. Kontroliši glad – Društveni događaji i druženja menjaju rutinu ishrane. Druženje na raznim događajima ili na porodičnim okupljanjima, posebno ako smo gladni u tom trenutku i jedemo u vreme kad inače to ne bismo radili, čini da jedemo više nego uobičajeno. Trik za ovu situaciju jeste da pre polaska pojedemo mali obrok kako se ne bismo doveli u situaciju da pojedemo više nego što nam je potrebno. Takođe, ako popijemo vodu pre jela imaćemo osećaj sitosti.

3. Slatka iskušenja – Pokušaj da izbegavaš deserte. Ako želiš da pojedeš nešto slatko nakon obroka, ponesi svoj slatkiš sa manje šećera.

4. ’Sutra ću uraditi drugačije’ – Ne treba da čekaš do sutra. Ako si preterao za vreme jednog obroka, možeš da se potrudiš u kontrolisanju već u sledećem obroku tog istog dana.

5. Nastavi da se krećeš – Obezbedi vreme za vežbanje, čak i ako se radi o kratkoj šetnji. Ne samo da ćeš nastaviti da sagorevaš kalorije i ubrzavaš metabolizam već ćeš se osećati motivisano i pozitivno. U prazničnom duhu, podstakni i svoju porodicu da ti se pridruži u šetnji i fizičkoj aktivnosti.

Važno je da se dobro provedeš za vreme praznika i uživaš u svim radostima koje ovo čarobno vreme nosi, zato veruj u sebe i svoje odluke. Nemoj da pristaneš na ništa manje od srećnih praznika i dobrih fitnes rezultata.

Preuzeto sa lesmills.com

Share on Facebook34Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS