pravilno_istezanje_posle_treninga

889 pregleda
0 komentara

RECEPTI ZA PRAVILNO ISTEZANJE POSLE TRENINGA

Bez obzira da li si upravo završio HIIT trening ili trčao 15 kilometara, pravilno istezanje posle treninga će se višestruko isplatiti. Istezanjem ekstremiteta ubrzaćeš oporavak mišića i s većom lakoćom ćeš dočekati sledeći trening.

ISTEZANJE MIŠIĆA ZADNJICE

Lezi na leđa sa jednom nogom savijenom. Drugu nogu prebaci preko nje tako da ti se cevanica nalazi na kolenu savijene noge. Kroz prostor između nogu, uhvati nogu koja je savijena ispod kolena. Povlači koleno prema grudima dok ne osetiš istezanje zadnjice.

OBRATI PAŽNJU NA TETIVE

Lezi na leđa i podigni nogu visoko. Koleno treba da bude ispravljeno što duže možeš. Pomozi nozi tako što ćeš držati list i lagano ga povlačiti ka gore. Suprotna noga neka bude savijena ili opružena.

pravilno_istezanje_posle_treninga

KUKOVI

Klekni na jednu nogu, a drugu nogu savij pod uglom od 90 stepeni. Spusti karlicu da osetiš istezanje u donjoj strani kuka. Da pojačaš istezanje nagni se preko prednje noge, ali vodi računa da trup sve vreme ostane uspravan.

LISTOVI

Nogu koju želiš da istegneš pošalji iza sebe. Nagni se telom napred, ali zadnju petu drži zalepljenom za pod. Karlicu povuci napred, da stvoriš pritisak između donjih leđa i noge. Da pojačaš istezanje, nogu pošalji još dalje nazad. Ova vežba može se izvesti i sa ispruženim kolenom.

KVADRICEPS

Stoj na jednoj nozi, a stopalo druge noge privuci butini. Neka kolena sve vreme budu spojena. Ispruži suprotnu ruku, ako ti je potreban bolji balans.

pravilno_istezanje_posle_treninga

GRUDI

Ispruži obe ruke iza leđa i spoji šake. Opusti ramena i otvori grudi nežno povlačeći laktove jedan prema drugom. Osetićeš istezanje u gornjem delu tela.

RAMENA

Podigni ruku do visine ramena i ispruži je prema suprotnom ramenu. Uhvati ispruženi lakat suprotnom rukom, izdahni i privuci lakat telu.

TRICEPS

Podigni grudi i ramena povuci nazad, podigni jednu ruku tako da šakom dodiruješ sredinu leđa. Pojačačeš istezanje tako što ćeš suprotnom rukom uhvatiti lakat ruke koju istežeš.

pravilno_istezanje_posle_treninga

Share on Facebook24Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS