• Unapredi

    kondiciju

  • Oseti

    eksploziju energije

  • Povećaj kardio

    izdržljivost

Unapredi svoju kondiciju BODYATTACK treningom

Jedna od najboljih stvari u vezi sa BODYATTACK treningom jeste što ćeš vrlo brzo unaprediti funkcionalnu izdržljivost, odnosno snagu koja ti je potrebna svakodnevno za normalno funkcionisanje.

Benefiti

BODATTACK™ je trening koji aktivira celo telo. Sagoreva ogroman broj kalorija, a istovremeno unapređuje koordinaciju i pokretljivost. Zahvaljujući ovom treningu – sve što radiš, radićeš poletnije i brže.

Početnik si?

Trening možeš prilagoditi svom trenutnom fitnes nivou. Naši instruktori na svakom treningu pokazuju i manje zahtevne opcije kako bi trening pogodovao različitim vežbačima. Istraživanja pokazuju da je tajna stvaranja navike vežbanja u tome da snagu i izdržljivost gradimo postepeno, korak po korak. Preporučujemo da počneš sa jednim do dva časa nedeljno, i da lagano povećavaš broj treninga.

Sve što je potrebno znati o BODYATTACK treningu

Koliko fit bi trebalo da budem da bih počeo da vežbam BODYATTACK?

BODYATTACK odgovara svim godištima, nivoima kondicije i sposobnostima. Pokreti su jednostavni, a opcije dopuštaju da sam biraš svoj intenzitet. Vrlo brzo osetićeš benefite u vidu poboljšane kardio i funkcionalne izdržljivosti. Ali, naravno, da bi ih osetio, moraš prvo da počneš.

Koliko puta nedeljno bi trebalo da vežbam BODYATTACK?

Za najbolje rezultate, preporučujemo 2 do 3 BODYATTACK treninga nedeljno.

Šta bi trebalo da ponesem na trening?

Udobnu obuću i odeću, flašicu (ili bolje flašu!) vode i peškir.

BODYSTEP™

Unapredi svoj fitnes nivo, povećaj svoju energiju.

Saznaj Više

BODYCOMBAT™

Kardio trening inspirisan borilačkim veštinama.

Saznaj Više