AGILNOST_baner_blog

4362 pregleda
0 komentara

Agilnost: Sposobnost koja pomaže u svakodnevnim aktivnostima

Često se na treninzima susrećete sa terminom agilnost, kao na primer: “Ova vežba će poboljšati vašu agilnost” ili “Sada treniramo da postanemo agilniji’’. Ali šta ona zaista znači i šta nam donosi – često nismo najsigurniji. Tu nesigurnost otklonićemo u ovom blogu.

Definicija agilnosti se pomalo razlikuje od sporta do sporta, ali ono što joj je zajedničko i stavljeno u prvi plan jeste da je to sposobnost brzog i efikasnog premeštanja tela u prostoru i pod uslovima naglog zaustavljanja kao i promena smera kretanja. Postoje faktori koji utiču na agilnost kao što su snaga, brzina, koordinacija, mobilnost zglobova, refleksi, a koliko su nam ti faktori bolji, toliko će i naša agilnost biti razvijenija.

Ova sposobnost se razvija jednostavnim vežbama. Uglavnom se sastoje iz više različitih vežbi koje zahtevaju brzu promenu pravca kretanja i brz prelazak iz jedne vežbe u drugu. Pravi primer koji je vama najpoznatiji je baš 7. pesma u BODYATTACK-u. Brz ritam, mnogo različitih vežbi koje se smenjuju za kratko vreme, promena pravca, nagla zaustavljanja i ponovna počinjanja zadatih vežbi. Sve to zajedno utiče na razvoj agilnosti.

Kao što znamo, BODYATTACK trening nam pomaže da svakodnevne aktivnosti obavljamo sa više lakoće i snage, zato je agilnost sastavni deo ovog treninga, jer je od izuzetne važnosti za svakodnevni život. Na primer, kada trčite kroz gužvu na ulici i zaobilazite ljude ili morate da preskočite rupu na putu, kako bi ste je izbegli, tada koristite ovu sposobnost.

Kada se izgovori sama reč agilnost deluje po malo komplikovano. Međutim to nije tako, samo treba biti koncentrisan i predan na svakom treningu, i tako će se lako savladati svaki izazov i razviti ova moćna veština. A da li je moćna? O da! Ne samo da će nam pomoći da preskočimo rupu na putu, nego će nam dati osećaj brzine, hitrosti, spretnosti, povećati samopouzdanje. Baš niko neće moći da nas zaustavi.

Budite nezaustavljivi, a prava pomoć u tome je BODYATTACK.

Autor teksta:

Jelena Pavlović, Les Mills trener

Share on Facebook78Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

LESMILLS